Često postavljena pitanja
1. Napisali ste da se narudžbe dostavljaju u roku 3 dana!
Svaki proizvod u sklopu svojih detalja i opisa ima naveden broj RADNIH dana u kojima uobičajeno kreće u dostavu. To znači da proizvodi stižu do našeg skladišta od dobavljača, a nakon toga ih šaljemo u dostavu – taj period uobičajeno iznosi broj radnih dana koji je napisan. Renomirana dostavna služba kojoj predajemo narudžbu treba otprilike 1-3 radna dana kako bi dostavila proizvod na odabranu lokaciju preuzimanja tj. adresu.
2. Zašto mi šaljete narudžbu u dva različita paketa? Hoću li sada dvostruko platiti poštarinu?
Ukoliko ste naručili više proizvoda od više različitih dobavljača i postoji mogućnost da ćete neki od proizvoda koji dan više od predviđenog čekati na isporuku, šaljemo dio narudžbe koji imamo. Nećete platiti dvostruku naknadu za dostavu, samo jednu.
3. Ne prolazi mi kartica pri kupovini
Molimo provjerite imate li omogućeno plaćanje preko interneta te plaćanje na rate. Također provjerite upisujete li dobar kontrolni broj te druge podatke s kartice. Potrebno je prihvatiti opće uvjete klikom u odgovarajuće polje koje se nalazi na dnu stranice. Ukoliko narudžbu želite izvršiti putem mobilnog uređaja, savjetujemo isto probate napraviti sa računala ili laptopa.
Ako kupujete bankovnom karticom te Vas sustav preusmjerava na novi autorizacijski prozor, savjetujemo da se obratite izravno banci koja Vam je karticu izdala.
Ukoliko su svi ovi parametri u redu, molimo da nam javite koju vrstu plaćanja koristite, preko kojeg uređaja pristupate našoj stranici te koji internetski preglednik koristite kako bismo mogli prijaviti detalje kolegama zaduženim za tehničku podršku.
4. Želim ponudu za određene proizvode
Mi kao webshop nemamo integriranu mogućnost slanja ponuda, no ako nam pošaljete upit na email….. rado će mo Vam odgovoriti.
5. Naručio sam, ali nisam dobio e-mail za potvrdu narudžbe
Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30-ak minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili.
6. Ima li tog proizvoda na lageru?
Ako proizvod ne možete dodati u košaricu tada ga nema na zalihama i nije dostupan, ako možete onda ga ima na zalihama i dostupan je. Slobodno nam se javite s upitom za proizvod koji nije dostupan na e-mail ili broj telefona naše korisničke podrške.
7. Zašto mi dostavljač ne želi nositi frižider na X kat?
Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt željene adrese, odn. na kućni prag ukoliko se radi o prenosivom paketu; ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu gdje ga je kupac dužan preuzeti.